73. Sarwo Darmono
Pasa .......Ngeposna Rasa
Sak iki sasi pasa
Sasi kang kebak Nugroha
Kabeh Pada jaluk ngapura
Kabeh pada Nindakna Pasa
Pasa ora mung ninggalna Upa lan Toya
Pasa kudune isa ngeposna Rasa
Rasa ing Panca Driya
Pasa Ngleremna Hawa Angkara
Angkara ing Jiwa Raga
Pasa manunggaling Rasa, Jiwa lan raga
Maneges marang kang Kawasa
Rasa Rumangsa manungsa kang kebak dosa
Duh.... Gusti kawula yuwun Ngapura
Sedaya Salah lali lan dosa
Kawula nyuwun Sehat Jiwa raga
Kawula nyuwun Yuswa Dhawa
Kangge Manembah Mring Padhuka
Saha gesang Miguna ,
Tumprap Sedaya Titah Alam donya
Pasa tansah tumindak Prayoga
Pasa tansah laku Utama
Laku Utama Kang Nyata
Kanthi Lila Legawa Jruning Wardaya
Gusti Kang Kawasa Paring Nugroha
1 Juni 2017
Pasa .......Ngeposna Rasa
Sak iki sasi pasa
Sasi kang kebak Nugroha
Kabeh Pada jaluk ngapura
Kabeh pada Nindakna Pasa
Pasa ora mung ninggalna Upa lan Toya
Pasa kudune isa ngeposna Rasa
Rasa ing Panca Driya
Pasa Ngleremna Hawa Angkara
Angkara ing Jiwa Raga
Pasa manunggaling Rasa, Jiwa lan raga
Maneges marang kang Kawasa
Rasa Rumangsa manungsa kang kebak dosa
Duh.... Gusti kawula yuwun Ngapura
Sedaya Salah lali lan dosa
Kawula nyuwun Sehat Jiwa raga
Kawula nyuwun Yuswa Dhawa
Kangge Manembah Mring Padhuka
Saha gesang Miguna ,
Tumprap Sedaya Titah Alam donya
Pasa tansah tumindak Prayoga
Pasa tansah laku Utama
Laku Utama Kang Nyata
Kanthi Lila Legawa Jruning Wardaya
Gusti Kang Kawasa Paring Nugroha
1 Juni 2017
Sarwo Darmono, penyair tinggal di MagDarmono, penyair tinggal di Magetan, Mas Sarwo Darmono.
RgBagus Warsono : Perhatikan geguritan karya Mas Sarwo Darmono, seperti juga karya Mas Riswo Mulyadi dalam Tadarus Ramadhan ini kedua penyair mengirimkan geguritan dengan bahasa daerahnya. Sarwo Darmono menampilkan geguritannya dengan bahasa Magetan campur dengan diksi kawi
yang merupakan pilihan yang mampu mengajak pembacanya untuk lebih
memahami puasa di bulan Ramadhan ini. Ramadhan dalam geguritan ini oleh Sarwo Darmono
dijadikan sebuah kesempatan yang paling berharga untuk memohon ampunan
kepada Allah, memohon doa, dan sekaligus berserah diri. Bahasnya yang
luhur membuat geguritan ini sangat berbobot dan merupakan syair Jawi
yang dapat didokumentasikan untuk sekarang dan generasi selanjutnya.